soo retro

 ador hainele fie  ele de firma sau no name, noi sau second, vintage sau couture!

suntem impreuna de aproape un an, timp in care ne-am cunoscut si ne-am imprietenit. retrokat vine cu o noua colectie de haine retro obtinute din dulapurile stil ale unor doamne in jurul carora miroase a praf si chanel nr 5, si poate a fum de tigara, caci nu a ajuns pana la ele informatia ca fumatul ucide(si daca ucide ce?, ar spune una dintre cele mai cool furnizoare ale mele, fosta dama(de companie)&artist plastic  peste care au trecut deja o serie de evenimente) si care traieste impreuna cu pisoiul ei Charlie intr-o vila superba dar semi-fantomatica.

curand va voi prezenta si haine noi sau din colectii mai recente ale unor case de moda cunoscute,dar toate la momentul lor...

pana atunci, distractie placuta la  cumparaturi! 

duminică, 26 aprilie 2009

materiale de cea mai buna calitate de vanzare

 dragele mele, eu sunt o shopaholica si atunci cand o buna prietena din italia s-a oferit sa-mi aduca o serie de materiale de diverse feluri nu am ezitat nici o clipa si am cumparat tulle, voal, catifea , dantela de diverse culori ...s.a.m.d

acum casa mea seamana cu un depozit si nu cred ca voi reusi sa utilizez toate aceste stofe si accesorii nici in 100 de ani.  as vrea insa sa scap de ele(si poate chiar sa il revad pe cainele meu Pisik care s-a ascuns pe undeva si nu a mai aparut...glumesc!), fie si daca le vand mai ieftin decat le-am cumparat.(preturile sunt negociabile in functie de cantitate)

de maine voi incerca sa le cataloghez si sa le postez dar puteti sa-mi scrieti ce v-ar interesa si ma uit sa vad daca am.

ajuta-ti-ma sa-mi eliberez locuinta!

pupici 

Niciun comentariu: